snö, rea & försenad julklapp.

 
Idag kom det lite snö här hemma i Gävle, men det stannade inte länge på backen. 
tog en tripp ut till Valbo för att shoppa lite.. Det var inte så mycket folk som jag trodde att det skulle vara, men jag var ju inte där första dagen som tur var, höhö då hade jag säkert dött. 
Mötte upp mimmi och sofie vid 3 tiden, gick flera varv och hitade fler saker, det var faktiskt inte bara jag som shoppade ;) 
 
 
Hittade på lite saker som sagt, höhö.. blev även en pizza på ikea också.. MMMMM.. gott!
Tog bussen hem med sofie, jag tog mig hem till pappa en snabbis innan jag skulle till mamma och lämna saker jag hade fått med mig som var hennes, haha.. 

Kom hem igen till pappa efter de och då hade det kommit fram en till liten julklapp till mig, som vi hade glömt när vi firade mini julen innan vi åkte hem till mamma. Så nu fick jag öpnna den nu istället. :) 


fick påslakan med rosor på, woho det hade jag också önskat mig :) fick ett par styken så nu har jag några på lager. Nu ska jag gå upp till mitt rum och krypa ner i sängen lite grann, bädda nytt kanske? vem vet :)
Publicerat i