ännu ett boxningspass.

Livet leker, äntligen har jag kommit igång med träningen ordentligt! super skönt att känna det. 
Kom hem för ca 1 timme sen från ännu ett boxningspass med Frida, och vi ska även gå på skivstång på fredag otroligt taggad, haha! Sen kommer jag nog vila hela helgen :) 
 
Idag började dagen med pulka åkning i hemlingby med klassen, visst det va bara 10 där av typ 27 eller nå, vet inte ens hur många vi är, haha.. Men iaf va vi där från halv nio till kvart över tio. Blev hämtad av mormor och åkte hem till henne för lite lunch. Passade även på att sova lite innan jag skulle iväg till tandläkaren 14.15. 
15.35 mötte jag upp Frida & Elin på stan, käkade lite och hade det trevligt, just för att Frida fyller 17 år i morgon, grattis till henne! Skönt att va ledig på sin födelsedag, höhö...

Imorgon då vi är lediga, ska jag försöka komma iväg till köpis, får se om jag hittar något sällskap eller inte annars får jag åka själv :) Men det går ju också bra, någon timme bara. :)

Nu ska jag göra mig redo för sängen, käka något och krypa ner till någon mysig film, hihi :)
 
Publicerat i