Shopping dag 2

Idag bestämde vi oss att gå på stan, medan Catharina skulle jobba. 
Vi gick mot stan vid kvart i tio och kom hem vid två, inte så jobbigt att gå som jag tyckte att de var förra gången jag var här med pappa. haha! Men jag hittade betydligt mer den här gången plus att det blir shopping i morgon också! och det är på ett helt annat ställe! Kanske hittar något mer, eller jag tror att jag kommer göra det. 
Har även hittat en liten present till lillebror som fyller 4 år på fredag, gud vad tiden går fort! helt sjukt! Kommer ihåg de så himla väl när han föddes! 
Men aja, idag hittade jag en tröja från Vero Moda, jag tycker inte om den affären men jag hittade iaf någonting idag där inne! Dock var den lite trasig ibak, men de kunde kanske mormor fixa till lite så att de såg bättre ut iaf! Tur att man har henne! ;) 

Fuskade även till det med maten idag, INTE BRA! 
Mamma och mormor hade ju lite egen mat med sig och jag köpte ett litet mål på Mc donalds, som jag inte har ätit på mer än 8 månader.. Vilket jag märkte också eftersom jag blev rätt så illamående efteråt! haha aldrig mer donken. 
Kom tillbaka vid två som sagt..  hängde i husbilen till klockan sex.. haha hur tråkigt som helst! Sov lite, kollade på människor och speciellt dom som hade fått böter! lite kul vare ju ibland när det kom en springades människa och bad dom inte lägga böter för dom bara skulle göra något på andra sidan gatan eller något sånt! 
Men nu sitter jag här i soffan hemma hos catta, hon kommer nog hem från jobbet om ca 15 minuter och då blir det äntligen mat! muuuums, kyckling och potatisklyftor! längtar! 

 
Publicerat i