söndags

 
 
Födelsedagskalas för Jenny, ( låtsas mamma )
Massor med fika och massa släkt & vänner, super mysigt till en början sen blev det kallt och blåsigt. 
Satt ute med vinterjackan till och med, hahah. sen blev de dock bättre när man satte sig i en vaaaarm bil ;)
 

Morsdag hemma hos mormor sen efter 4, men har dock inga bilder där ifrån.
mat och fika om man ville ha de, men skippade fikat.. jag och syster gick till tempo för att köpa lite gott, påvägen dit skulle jag köpa melon men när vi kom fram va dom typ as gamla och äckliga så det fick bli chips för mig och popcorn för madde. Onödigt, men lite gott fast ändå inte. 
Kom hem, pluggade lite och sen kollade jag på filmen Bitchkram, super bra film!

Idag har jag super ont i huvudet, ska jobba hemma idag tog ledigt från skolan. för at fixa lite rester osv.
Ska även göra klart min filmaffisch, men den glömde jag i skolan så får börja på en till en ny här hemma. :)

 
Publicerat i