#51dagarkvar

 Så sjukt att tiden går så fort just nu. Imorgon är det 50dagarsfesten och det innebär 1dag närmare. Så skönt det kommer bli, men så tomt det kommer bli utan klassen, dom människorna man har hängt med i 3 år, vad ska man göra utom dom? vi måste ju självklart fixa så vi kan träffas lite då och då. Känner redan nu att jag kommer sakna skolan på något vis, lärarna är ju en stor del av allt. 
Har inte så mycket att skriva om annars, vart hemma är väl det ända. Ledig i tisdag och idag hade jag graf och naturkunskap, kvart i ett hämtade mor upp mig i skolan för att göra ett hospital besök. Men det gick bra. hah.
I morgon ska jag till Hjälpmedel SAM och fota mitt repotage, ska bli spännande haha. Så då är det inte heller någon skola. Sen är jag ledig på fredagar, vilket jag alltid är. Men ändå ;) Så jag ska väl ta mig en dusch och krypa ner i sängen strax, så jag är redo inför morgondagen :)
 
 
Har dock brist på bilder så slänger in en från några veckor sedan :)
 
Publicerat i