kalas och hemmakväll

 
Lite smått och gott från theos firande. och mina fins present, haha den den rosa monster bollen eller vad man ska kalla de. sån där som man hoppar på. jag tyckte iaf att dom va super roliga när jag va mindre. Kan fortfarande inte fatta att han är 5år redan, snart går han väl i skolan också och sen tar han studenten. Om han tar studenten när han är 18 så är jag 33år, HAH fett gammal.. 

 
Kvällen blev inte som planerad så jag tillbringar min kväll här i sängen. Lite frukt, musik och kanske en film? Sugen på att göra något men ändå inte. Har fruktansvärt ont i magen och den här gången är det INTE revbenen.. har dock ingenaning om vad det är men ont gör de iaf. lite vila så kanske de blir bättre :) Hoppas på de bästa! 

 
 
Publicerat i foto
#1 / / Ellen:

Vilken häftig tårta!