brum brum!

Så himla underbart! Jag har alltså börjat övningsköra, körde lite fram åh tillbaka på vägen utan för järnvägsmuseumét, det gick ju sådär i början, men sen gick det bättre. Igår körde jag lite i det nya bostadsområdet i Hille, och sen körde jag till morfars garage, så mamma fick tvätta av bilen litegrann. höhö. Sen fick jag köra vidare! :D Körde åt jag vet inte vad, men Åbyggeby, olslättfors och till morfars andra garage som han äger, (där mamma har sitt jobb) själv tyckte jag att det gick ganska bra, gjorde inte så mycket än att bara gasa, när jag körde på vägen mot åbyggeby, men sen när jag skulle köra till mammas firma då var det lite läskigt, höhö men det gick bra :D Längtar tills nästa gång jag ska köra. 
Dock har jag lite problem med att parkera, då jag ska trycka ner kopplingen, haha fast jag tror att jag trycker ner den dom gångerna jag INTE gör det! haha lite komplicerat de där! men men snart så! 
 
 
Publicerat i