Helgen som varit.

Har haft en jätte bra helg i Stockholm med mamma och mina systrar. Åkte ungefär vid 8 och kom fram till ungefär runt 10tiden skulle jag tro, eller strax efter. Parkerade bilen och gick direkt mot Gröna Lund. Har nog inte vart där på flera år eftersom jag inte minns när jag va där sist. Men flera besök i sommar ska det nu bli eftersom vi gick furuvikskortet av mamma som vi även kan gå in med på grönan. :) 
Vi va där från 11 till 17 ungefär skulle jag tro, vädret va asbra fast det var alldeles för varmt. På vägen hem gick vi in på Aquaria, bara för att vi kom in gratised kortet. Haha Gick sedan vidare till hotellet där vi skulle bo och vilade lite innan vi skulle ut och käka. 




Söndagen väntades en hel dagen shopping, jag va bara ut efter två saker. Tubtopp och skor till balen och jag hittade tillslut båda. Lika varmt idag, alldeles för varmt. Skulle inte tackat nej till lite svalare, haha. Vid halv 4 skjutsade vi Madde till Centralstationen då hon skulle hem och vi åkte hem till Gävle, med ett stopp i Uppsala. det va där jag hittade mina skor, då storleken inte fanns i stockholm. Och efter de blev de även ett stopp på burger king, höhö. Gott. Men sen blev de raka vägen hem. Och jävlar va trött jag blev efter denna helg, la mig ganska tidigt igår. Och vaknade tidigt idag. Men de va väl inte så ovanligt. Ska till skolan ett tag idag och sent till pappa och hämta saker och även till posten och hämta paket. :) 


Publicerat i