Bilder från två dagar.







Dom här två senaste dagarna har varit toppen! Hunnit med mycket och haft det super bra.
Imorgon är det match mot Åbyggeby i ockelbo, för er som inte tänker titta på USA - SVERIGE kan ju kolla på fin fotboll! haha.. Seriestart i morgon, lycka till.. till oss ♡
Publicerat i
#1 / / johanna <3 ♫♪:

sv, oh tack så mycket ;)

btw gillar ditt namn!

#2 / / Tina:

Tack =) Jo dagen var bra igår, hur var din? =)

#3 / / felicia:

Sv : tack! Snygg design c:

#4 / / Sara:

sv: Tack så mycket :D

Jadå, har du? :)

#5 / / tess:

Sv: Jo, skönt att höra att inte jag är den enda som tycker att mamma modet är tantigt. Men jaja, jag är glad att jag har hittat lite sött & modernt att ha på mig i vår :) hiii



Ser ut som två helt underbara dagar iallafall. Du är så himla söt!

Kram

#6 / / Moa:

Sv: Tackar! detsamma ♥

joo,tack! det har väl varit bra hittills ! :) själv? :D

Just nu tävlar jag ut en underbar spetskjol på bloggen! Ta en titt och var med:) : http://eraey.se/2012/april/tavling-vinn-sot-spetskjol.html#comment

#8 / / Moa:

SV: hihi! okej ;)

#9 / / Emma Lannebrink:

sv: okej va kul! jag följer dig nu, blev nummer 28 :)

kram