JobbJobbJobb

Shit vilken seg dag de var idag. 
aldrig varit så hääääär trött! jobbar i morgon också, men är ledig fredag jobba lördag och ledig söndag. Skönt! Min "städerska" Helena var borta idag så vi hade Carmen, gillade henne verkligen inte, haha shit vilken stressig brud! Hoppas på att Helena är tilbaka imorgon, verkligen! Nästa vecka ska vi även lära oss att tvätta badrummen och jag känner verkligen att jag bäddar hellre sänga med bajs i än badrummen, förstår inte hur jävla äckligt det är, förstår inte ens vad folk gör i sina rum! det är typ äckligare än vad de är där vi bor. och vi bor jättelitet.. 

När dagen väl var över tog jag mig en snabb promenad tll "stan" fram och tillbaka på 20 eller 25 minuter. ätt så skönt att röra på sig så än att bara gå och bädda sängar varje dag. Usch vad ont jag har i min rygg, verkligen! Dör hellre än att jobba i morgon. Mamma jag behöver dig, kom hit och fixa min rygg! 
Sen efter den promenaden tog jag en snabb dusch för dom hade ju tydligen bråttom att komma iväg till shoppingen eller va de va kvart i 5, jag va klar till tjugo i och dom var sena, haha kkunde ha torkat håret åtminstone! 
Till middag blev det pommes och kyckling på ben , asså verkligen ett BEN, sååå nej nej.. aldrig. Pommes bara! haha fick även äta en bar till lunch, av någon anledning. Sen har jag även nå smärtor i magen/revbenet, jag vet inte vad det beor på, kan vara maten, frukten som vi äter på morgonen, eller något helt annat.. 
Saknar även träningen en hel del, gymmet och ute passen med friskis, måste försöka träna något här, men VAD!?
Shit, 

nu tänker jag iaf gå och lägga mig, sova och ta en tidig frukost iaf.
Jobba mitt ass av mig och sen sovaaaaaaaaaaaa hela natten, alrig gå upp, hahah.. endast jag som är ledig på fredag, jippi, haha! Ska träna som fan! en sak till... jag måste sluta äta GODIS, får sån pngest efteråt, förstår inte..

äsch, hejdå! haha
 

 
Publicerat i