bak och färgning ♕


Började min dag med en liten bakning sådär, så sjukt sugen på något gott på bestämde mig för att baka dumlekakor, jag vet att jag inte tål det, men det är värt att få lite ont i magen. Vid kvart över tolv kom Dennis och då satte vi igång med att färga mitt hår, lite nervös över att få låta honom ta över mitt hår men det gick faktiskt bra. Då och då hörde man "färgen kommer inte räcka", slutade med att det var hur mycket färg som helst över som jag försökte gnugga in lite här och där. Blev ett bra resultat iaf, super nöjd. Vet iaf vem som kommer få färga  mitt hår nästa gång också ;) Rött hår är det bästa som finns, ska ha det på studentbalen och studenten, lätt! 
Har inte gjort så mycket annat idag faktiskt, blev en ganska bra dag, massa skratt.. haha! 
Nu ska jag sova, vanlig dag imorgon, 08.30-13.30, taggad yäääääy, två dagar kvar sen looooooov! älskart, godnatt.. 

 
 
 
 
 
Publicerat i
#1 / / Ida:

MUMS! Så himla goda!

Svar: Dom blev jättebra:)
Johanna Lundgren