☺SNÖ☺



skulle egentligen bege mig ut för att fota lite landskap, men lillebror var ju så söt så fick bli några bilder på honom istället. Haha, jättekul när han lyckade träffa mig med en snöboll så jag blev helt blöt. Själv lyckades jag inte träffa honom åh om jag hade gjort det hade han inte blivit glad heller ;) höhö. 

idag har jag varit med mimmi på köpis, letade efter kläder till kryssningen. Självklart är jag lite kinkig med kläder.. Mimmi hittade lite plagg och en topp till kryssningen. Vi tog ett varv till för att jag skulle hitta något & ja det kanske jag gjorde men har ej bestämt mig om jag ska ha linnet eller ej, men fördmodligen, annars kanske jag och syrran kan åka iväg imorgon eller så och kolla. Men vi får se, ska testa det ikväll igen ;) 
Åker om 4 dagar, woho, så jävla taggad! sjukt, mest orolig för alla bilder och filmklipp som kommer publiceras av funcrusies, haha.. speciellt om vi ska sjunga karaoke! shit, hahah!  
Det får komma som en överraskning! woho! spännande! 
Publicerat i foto