Gårdagen i bilder

 


Ja bilderna kanske inte säger så mycket. Men tillbringade kvällen med Sara, skulle försöka ta lite bilder på henne, men det blev inte så som jag hade tänkt ifrån början. Inget fel på henne haha det va mina planer som sprack bara. Tog en vända till Gävle Strand där Petter, Ali och Kenneth hängde, va inte där så länge innan vi drog in till stan igen. Åkte till donken på hemsta där Sanna och Rickard hämtade upp oss då dom va på bilträffen, så då vela jag och Sara också dit. Vi skulle egentligen dit ifrån början men vi skippade de. haha. så vi åkte dit med dom istället. Va heller inte där så länge innan vi åkte hemåt. Haha kvällen va så sjuk, somnade nog aldrig förns 5/6 tiden på morgonen, vaknade runt 9. Så Tog bussen hem vid 12 och va hemma vid 1. Så har legat i soffan sen jag kom hem och ligger där fortfarande, sovit lite grann, försökte att inte göra de eftersom jag ska kunna sova inatt åh, men de gick ju som de gick. Tror att jag kommer sova ganska bra ändå. Ska kika på lite fotboll med pappa starx så håller mig nog vaken ett tag till iaf :)
Publicerat i foto