Dreamcatcher

Ja vissa blir ju inte förvånad över detta köp. Har ju redan ett antal + att jag tatuerade nyss in en på armen, sen har jag ju även en drömfångare som navelsmycke också. Hör ganska ofta av andra människor att drömfångare inte fungerar osv. Visst tror man inte på dom så fungerar dom ju inte. Jag köpte min första för några år sedan då jag aldrig kunde somna på nätterna för jag va rädd att drömma om någonting hemskt. låg oftast vaken hela natten  men så fort jag satte upp den på väggen över huvudet så somnade jag utan problem och jag drömde ingenting läskigt under natten. Blev så himla lycklig att mardrömmarna va borta. Sen är det även viktigt att man skakar på drömfångaren nån gång i månaden för den blir ju full och måste tömmas ;) skaka den aldrig över sängen för då kan mardrömmarna komma tillbaka. Bara så ni vet liksom. 
 
 
Publicerat i foto
#1 / / Carro:

Åh va fiina!😍

Svar: visst är dom :)))
Johanna Lundgren