Lycklig tjej här!

Va i västerås igår med farmor och björn. på jakt efter en balklänning. Den absolut första klänningen jag hittade på internet var La femme 17909, blev kär i den typ direkt och det var den här ↓
 
När vi va framme blev det lite problem att hitta butiken eftersom varje person vi frågade sa helt olika, haha.. ingen visste va gatan låg osv, men tillslut fick vi hjälp av e man och han visade oss rätt :) Jättefin butik verkligen, hihi.. sååå många fina klänningar.. började med att prova storlekar så vi visste vilken jag skulle ha, men man fattade ju att jag skulle hamna mellan två storlekar, antingen 1,5 cm för liten eller lite lite lite stor vid bysten eller vad man ska kalla de.. :) Prövade den där klänningen ↑ men den var snygg men för stor i svanken så den blev inge bra, provade en annan, en vit ↓

Men de var den som var 1,5cm för liten, eller ja helt enkelt på gränsen. så fick pröva vidare och ja jag vela ju inte ha med några band, men fick pröva ändå och nej det kände jag mig inte bekväm med. Provade en till ååååååh den älskade jag också, satt perfekt, men de va den som lite för stor också, men kruxet är liksom eftersom jag har dålig hållning så blir den automatiskt lite förstor, för om jag står rak i ryggen osv så sitter den helt jävla perfekt, så lär öva på hållninen fram till 7 juni, då balen är ;) haha öva öva öva! 

Men vilken klänning jag hittade tillslut kommer jag nog inte lägga upp nu, utan senare :))))