När alla säger nej ska jag säga ja!

LÖRDAG

Sitter här just nu och fixar naglarna för säkert sjättegången, fyller bara i lite ny färg på de som har gått bort.
Ska snart och ca en timme kanske åka in till äldsta syster som idag fyller 21år, jävlar va tiden går. 

Nu är det väl 5 eller 6 veckor som jag har varit utan min andra syster som flyttde till Norge, tiden har gått fort och visst saknar man henne dom stunder man är ensam hemma. Och vissa inte alls när man tex kan ligga över hela sängen om man vill de, fast just nu kan man ju säga att hon finns på andra sidan eftersom alla mina saker ligger på andra halvan så man inte kan ligga där. haha. 
Hoppas att jag får åka till henne någongång på jullovet eller kanske sportlovet. Att se henne genom skype hela tiden börjar bli tråkigt, vill ju se henne på riktigt nuuuuuuu. 
 
Nu ska jag gå och fixa håret osv om jag ska hinna bli klar på en timme ungefär, heja känner ja! 
PUSS

Publicerat i
#1 / / Madeleine - I always do it my way!♥:

Hejsan, vi har tidigare gjort ett bloglovin'byte & jag tänkte höra om du fortfarande följer mig? :)
Har nämligen märkt att många tar bort från bloglovin. Så hör av dig tillbaka, om jag inte får nå svar tillbaka så tar jag det som att du har slutat följa & då gör jag det också! kram! :D

Svar: jag ska göra en ny bloglovin nu snart, kan följa sen! ;)
Johanna Lundgren