Himlen ska bli vit.

Hallå där!

Har nyss kommit hem från pappas jobb, slutade tio över ett idag så åkte dit ocg har varit där sen dess.
Idag har vi redovisat våra stop motion filmer, våran såg ni ju här nedanför! om ni skulle ha missat den kan ni ju alltid skrolla ner lite! :)
Efter våran redivisning fick vi en hemuppgift som jag tyvärr inte kan avslöja här! Men kan tala om den lite senare! :)

Idag på lunchen gick jag, Julia & Hanna ner på stan för hanna skulle köpa lite kläder, haha.
Så jag passade på att köpa lite nagellacks borttagning, eftersom min mor ofta gnäller på mig.. haha!



Och på pappas jobb köpte jag, eller pappa köpte ilägg till mina fotbollsskor, har ju ofta ont i hälarna men det kan ju bero på annat också! :)



Sen på vägen hem köpte jag en risifrutti som jag ska äta nu innan min fotbolls träning. Och 3 för 18 "sportlunch" man hör ju på namnet vad man ska ha dom till. haha! ONÖDIGT, jo tack jag vet! . Men jag heter ju liksom JOHANNA!


_______________________________________________________________________________________
Så nu ska jag ta och käka lite risifrutti och två par mackor, sen är jag laddad inför träningen!
hörs! :)
Publicerat i
#1 / / Fanny:

sv: Jo dem är rikigt bra! :)

Hur mår du idag då?

#2 / / Melissa Lavali - Vikt och Fotografering:





Tassar in och önskar dig en trevlig fortsatt Tisdagskväll :)

#3 / / annie:

sv; ja visst, om du vill såklart :)

#4 / / Ebba:

Sv: det vill du skiiiiiit kul! :D

Jaaa han är verkligen så söt!! kanske inte på den bilden men på andra bilder!!!!!!!

#5 / / Melissa Lavali - Vikt och Fotografering:

svar: tack själv :)

Alt bra med dig ikväll?

#6 / / Moa:

Du är fin gumman <3

#7 / / Michelle:

SV: Tack :)