Mamma dog av skratt…

Igår kom jag på nå extremt roligt.. Jag kom på att när jag va mindre så hade mamma nån video hemma med typ "hemma träning" och att dom hade typ baddräkter på sig.. hahah andra eller tredje gissningen hittade vi rätt film jag sökte.. så sjukt kul, Istället för att mamma skulle skjutsa mig till gymmet bestämde jag mig för att träna hemma till dessa baddräktsbrudar, haha.. och nej det var inte lätt för mamma låg i soffan och asgravade åt mig eftersom jag antagligen såg så jävla ful ut. körde knappt en halv timme innan jag bytte till annat och till sist vela mamma att ja skulle köra med Jillian, sjukt jobbigt alltså, efter dom 20 minutrarna dog jag lite lätt.. 

Här nedan för är dom där baddräktbrudarna hahah, som jag kallade dom då. Och under den är Jillian.

 
 
Och efter dessa pass blev det en raggardusch för jag skulle umgås med Sara & Sanna, titta på film eller nå. Men istället blev det Krogen, haha Först åkte jag till dom på olerys satt där och sen vidare till interpool, asså denna lördag var den tråkigaste på länge, eller asså inte tråkig, men de va ty vara 40+are ute typ, kändes det som, hah! Nu ska jag inte gå ut förns 50dagars, 24april, hejjaaaaaaa, spara pengar, det ska jag göra! 


Och nu ska jag ta nästa träningspass med Jillian, Hejdååååå! ;)
Publicerat i