Linnéa Eklöf Eriksson

Vilken jävla prinsessa! 

Tjejen som jag skulle vilja tacka till tusen. Hade inprincip givit upp all hopp på att kunna få ett riktigt jobb. Eftersom jag inte klarar av att gå på intervjuer så kommer jag inte kunna få något jobb alls. Tills dagen då kom, 11 maj skriver hon och frågar mig om jag har något jobb och det har jag ju inte. 
Hon ställer frågan vill du jobba med mig och My i glass kiosken på stan?

Jag skämtar inte när jag skriver att jag nästan började gråta av lycka. Aldrig varit så glad som jag va det där ögonblicket. Och det bästa va att Linnea själv va den lilla "bossen" så jag slapp gå på någon intervju och slapp prata med ägaren. Jag trodde aldrig att jag skulle få chansen till ett jobb, även fast de bara är ett jobb över sommaren så är de fortfarande ett jobb. Ett jobb jag aldrig trodde att jag skulle klara av. Men nu har jag stått i den där kiosken i 3,5 vecka och jag trivs som fisken i vattnet. 
Hade inte Linnea skrivit den där dagen vet jag helt ärligt inte vad jag hade gjort nu. Förmodligen inte skrivit detta inlägg. Men som sagt, jag är glad att jag står här idag. Och att jag har jobb till september. Och de är tack vare dig Linnea. Du är
Värd en jävla massa guld❤️ 



Publicerat i
#1 / / Linnéa Eklöf Eriksson:

Awh, gohjärta!
Du är så duktig, du kan mer än vad du tror och de har du väl bevisat!
Jag visste att du skulle klara av det!
Fina du💕