Fredag den trettonde!

Hejsan på er!

Orkade inte skriva ett inlägg igår..

Men iaf, igår så åkte jag och frida till valbo för att kolla efter en skinnjacka och för att käka lunch på Subway. Kom dit vid halv två typ, käkade och gick runt i någon timme. Tog bussen tillbaka till stan för att kolla lite där också, men själcklart hittade jag ingen..   :(   Vi åkte hem tio i fyra tror jag, och direkt när vi kom hem köpte vi oss en varsin glass och la oss i poolen. underbart! Låg kvar där till kvart över sex, tog en snabb dusch, gick och köpte chips och godis för att tagga till brynäsmatchen. Självklart vann dom ju också! wiho. Är ingen brynäsare, men kan iaf ge dom ett stöd nu.
Gick och la mig direkt efter bigbrother och sov fett me länge. Ända tills klockan var sju! haha

Idag vaknade jag som sagt vid sju, av att min lillebror skrek så det var lika bra att gå upp, så nu har jag sovit lite till i soffan och tittat på golf & barnprogram, wihi! Idag ska jag nog även träffa frida :) Hoppas på att inget otur kommer drabba mig idag heller. Men man vet aldrig!

JAG VILL HA EN SKINNJACKA! :( - Har fått tips på några!

Skinnjacka från H&M för 399 :-

Skinnjacka från BIKBOK för 499:-  (tror jag)
Skinnjacka från LAGER 157, den som jag blev så kär i, fast låg imellan S & M, så.. ah, men 400 :-

Publicerat i
#1 / / marina:

måste skaffa en ny jacka alltså.

#2 / / mamma:

Det där är inte den du provade på Lager 157, det är den av de tre som du aldrig provade.

#3 / / Anonym:

Blogving byte?

Min blogg är

http://mosansliv.blogg.se/

#4 / / Vilma:

sv: Okej, blir också hemma mest.. :)

#5 / / Ninni:

Sv: Tack detsamma! :)

#6 / / Sofia - Foto&Musik:

SV: Tack så mycket! :)

#7 / / E L I N - livet med asperger & adhd:

Sv: Tack så jättemycket :)



Ha en bra fredag!

#8 / / marina:

sv. finns så många olika fina att välja mellan, så svårt val.

#9 / / v:

riktigt snygga!!

#10 / / - Swedish Source About Josh Hutcherson:

Hejsan



Gillar du Josh Hutcherson? Då är min blogg rätt för dig ;)

#11 / / moa:

sv; tack så mke! <3

#12 / / jr:

Jaaa! där är den :).Från H&M denna skinjackan har jag grym snygg. Jag tycker att du ska köpa den:D

#13 / / Annellisaa:

tack så jätte mycket:)

#14 / / Jessica - En flicka som är stark:

åh jag vill också ha en skinnjacka!

#15 / / marina:

sv. ah. Allt bra med mig ananrs? :)

#16 / / jr:

Oj jag tycker det bro på vad du tycker själv. Följa via bloglovin :)?

#17 / / josefines.se:

Svar : Tusentack detsamma!♥

Var jättegärna med i min tävling där du kan vinna skönhetsprodukter:

http://josefines.se/2012/april/tavling-australian-bodycare.html#comment



kram!♥

#18 / / Elisabeth:

Skitsnygg jacka =)

#19 / / Elisabeth:

Ja verkligen =)