helgen

Fredag, eller ska man kanske kalla det bakisfredag. Usch vilken huvudvärk jag hade på morgonen när jag vaknade. Tur att man alltid är ledig på fredagarna så man slipper skolan en sån där dag. Gjorde inte något speciellt, va hemma bara städade/packade och hann sola lite innan pappa kom hem och vi åkte in till mamma. 
 
I lördags fyllde mamma år och hon hade bestämt att vi skulle äta tacos, vilket hon vet att jag inte tycker om en det va ju bara att äta ändå, det går ju ner men det är inte det godaste jag vet. haha. Alla tycker jag är konstig när dom får veta att jag inte tycker om de, haha. Hann med en eftermiddags solning med Tobias och lite lördagsmys med mamma på kvällen. Blev lite häng i bomhus och älvkarleby denna kväll också. 
 
 
I går (söndags) blev det inte så mycket heller, kom hem från älvkarleby vid halv 6, åt mat med mor och sen slog vi på en film. Tog inte lång tid innan jag slocknade haha, va så sjukt trött. Vaknade upp i min säng i morse 05.55, så pigg men ändå så trött. Klev upp kvart i sju, la mig i soffan och tittade lite på tv innan jag kände att jag lära gå ut på en promenad. Tänkte typ gå ett varv runt området bara, men det blev mer än så, tänkte att jag lika gärna kunde gå om jag ändå va ute. 


Så nu ska jag göra mig i ordning för skola, typ första gången på två veckor nu, hade knappt nå lektioner förra veckan. höhö :) Börjar 12.05 och slutar runt 17.00, HEJA.. 
Publicerat i
#1 / / GoForFit:

Mums!

#2 / / Annika:

Mums!